söndag 19 juli 2009

Ny kamera!


Så ÄNTLIGEN har jag blivit ägare till en "riktig" kamera. Vi har länge länge pratat om att köp en. Det är mycket pengar så frågan har varit om det är prio ett. NU var det det och i fredags fick vi hem den. Det blev en Canon EOS 40D.
~~
Strax innan digitalfotot slog igenom stort köpte vi en Canon EOS 300, så vi känner oss hemma med den här nya modellen. Men nu är det SÅ mycket roligare när resultatet kommer på en gång. Det ska bli riktigt roligt att få testa sig fram med allt som går att göra med den.
~~
Nu skulle jag verkligen försöka ta mig tid och lära mig PhotoShop också men det är inte det lättaste tycker jag...
~~
Kram Åsa

1 kommentar:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Kul!!
Jag har en likadan som jag tar alla mina bilder med både jobb och blogg och privat!!

Den är guldvärd

Har även köpt ett vidvinkel som jag använder vid homstyling mm

Lycka till


Maliin