onsdag 18 augusti 2010

Nymålat




Det har målats väldigt mycket den här sommaren. Bordet som jag köpte för längesedan har äntligen blivit vitmålat och jag är så nöjd med resultatet. Det står i hallen på övervåningen och där har jag tänkt göra en liten myshörna. Vi får se vad jag hittar på att ha tillsammans med bordet. Några sköna fåtöljer måste jag ju ha i alla fall.
Även dörren som jag köpte för ett tag sedan är färdigmålad. Nu ska den upp på väggen som sänggavel. Ute har jag målat klart verandan och håller just nu på att måla dom gamla fönstren som ska vara på uthuset. Fortsättning följer...

1 kommentar:

Graadskan sa...

Så fint det blev och så duktig och flitig du är!! Grymt imponerad!!

Blir så sugen på att ta tag i några gamla måleriprojekt som blivit stående... Får se om helgen ger möjlighet till det!

Kram Camilla