måndag 1 november 2010

Favorit just nu

Veckorna rusar iväg och det är redan slut på oktober. Nu väntar ett grått trist mörker. Tur att det snart är dags att lysa upp i fönstren och att plocka fram julpyntet. Det är lika roligt varje år. Mindre roligt är det med höstförkyldningar. Jag har åkt på en variant som gjort att jag nästan tappat rösten. Det får bli många koppar värmande te i favoritkoppen från Indiska.

Besöksräknaren tickar på ser jag och har nu kommit upp i 5000 besök. Roligt att ni är så många som hittar hit. Ännu roligare skulle det vara att veta vilka ni är. Lämna mer än gärna ett litet meddelande, så kan jag hitta till er. Men jag vet hur det är, jag är själv väldigt dålig på att kommentera på alla fina bloggar som jag läser. Ska bli bättre på det!

1 kommentar:

Titti underkalas-eken sa...

Jag kikar in en sväng! Hoppas din förkylning snart ger sig! Himla fin mugg från Indiska, ser mysigt ut med fikat på bilden. Ha det fint!